Az utóbbi hat nap alatt nyolc különböző terület értékesítőit képeztem (faipar, vetőmag, klímatechnika, ingatlan, hirdetés stb.), mégis minden alkalommal ugyanazzal tudtam a legtöbbet segíteni nekik:
1) Hogyan tudsz többet kihozni a saját személyiségedből értékesítőként?
2) Hogyan figyelj az ügyfélre jobban, mint eddig bármikor?
3) Hogyan tudod elérni, hogy az ügyfél megértse, mi a valódi problémája, és ő kérje a te termékedet?
4) Hogyan tudsz kölcsönösen hosszú távú előnyöket teremteni minden érintett fél számára?
Ezek után most azzal a jó érzéssel pihenek a hétvégén, hogy talán nem „csak” az ötvenegynéhány értékesítő életét tettem egy picit jobbá, hanem a leendő ügyfeleik ezrei is jobban fogják érezni magukat.
Te szoktál néha belegondolni a tevékenységed hosszú távú pozitív hatásaiba?